Minőségpolitikai Nyilatkozat

Az EUROfair Kft. tulajdonosainak meggyőződése, hogy a Társaság hosszú távú, eredményes működésének legfontosabb feltétele az Ügyfelek megelégedettsége.

Ennek érdekében az MSZ EN ISO 9001:2009 és az MSZ EN ISO 3834-2:2006 szabványok követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert vezettek be, ugyanakkor megfogalmazták a Társaság minőségpolitikai jelmondatát:

"Az Általunk végzett Munka Minősége az Ügyfelek Megelégedettségének Biztosítéka!"

Ez a Társaság minden tulajdonosa és munkatársa számára egyaránt azt jelenti, hogy termékeink kivitelezése és az ezekhez kapcsolódó egyéb szolgáltatásaink teljesítése során szakmailag magas szinten, körültekintően, lelkiismeretesen, a vonatkozó előírásoknak és szakmai irányelveknek, szabványoknak mindenben megfelelően, legjobb tudásunk szerint, tisztességesen és becsületesen járunk el. Céljainkhoz tartozik, hogy munka vállalásainkat gyorsan, pontosan és rugalmasan, kifogástalan műszaki színvonalon teljesítsük.

A minőségirányítási rendszer bevezetése és annak folyamatos fejlesztése révén javulni fog tevékenységünk szervezettsége, a Társaság termelési folyamatainak biztonsága (rendelkezésre állása), melynek következtében technológiai eszközeinek kihasználtsága jobbá, költségeink elemezhetőbbekké válnak. Ezen tényezők javulása gazdaságosabb üzletmenetet jelent, a Társaság vezetősége számára pedig könnyebb irányíthatóságot biztosít. A megjelenő szabad kapacitásunkat kihasználva új megbízások teljesítésével többlettermelést érhetünk el és ugyanakkor csökkenthetjük a tevékenységünk során a környezetet érő környezeti terhelés mértékét, tehát kisebb környezetszennyezés mellett hatjuk végre szakmai folyamatainkat.

Elkötelezettek vagyunk a szakmailag igényes munkavégzés mellett, illetve a minőségirányítási rendszer hatásosságának folyamatos növelése és a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése iránt. Ennek érdekében mérhető minőségcélokat tűzünk ki, ezek mérését rendszeresen elvégezzük, ezáltal igazolva az Ügyfelek megelégedettségének és a minőségirányítási rendszer hatásosságának folyamatos javulását.
Tevékenységünk során maximálisan figyelembe vesszük az Ügyfelek igényeit és elvárásait, és a saját magunkkal szemben támasztott minőségi követelményekből nem engedünk.

A Társaság a jövőben is szeretné szolgáltatási színvonalát emelni, munkatársainak minőségszemléletét továbbfejleszteni. Arra törekszünk, hogy a teljesített munkához minden esetben emelt fővel és büszkén adhassuk nevünket.

Dunaújváros, 2009. augusztus 03.

Zakhar László
ügyvezető igazgató